اولین خرید تراکتور از پرسپولیس عدم اعتماد اوسمار به جوانان پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرلورکوزن و آتلانتا| پایان تلخ ژابی وزیر ورزش: شهید رئیسی به تعهدات خود در ورزش عمل کرد پخش زنده بازی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ خرداد) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز محرومیت هاشمی‌نسب برگشت؟ ترکیب استقلال مقابل نساجی| همان ترکیب هجومی باشگاه پیکان: عدالت نیست درورزشگاهی جز دستگردی با استقلال بازی کنیم تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد
سرخط خبرها

جشن خانگی برای کیان نیشابور در لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۹۹۳۱۲
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
جشن خانگی برای کیان نیشابور در لیگ برتر فوتبال بانوان
هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان با لغو ۲ بازی برگزار شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته دهم از لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در میانه هفته با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که یک پیروزی شیرین برای خراسان رضوی به‌دنبال داشت؛ اما از بین بازی‌های هفته، دو دیدار برگزار نشد، یکی به‌دلیل حذف سارگل و دیگری به‌خاطر غیبت نماینده آذربایجان غربی. این اتفاق شاید در هفته‌های بعدی فصل‌۱۴۰۰ را ده‌تیمه کند.

ثبت سومین پیروزی برای دختران فیروزه‌ای

کیان نیشابور، نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر امسال، از اوضاع بحرانی خود در گذشته بسیار نزدیک، دور شده است. در هفته‌های ابتدایی لیگ، کیان قرعه سختی داشت و باید به‌مصاف تیم‌های باتجربه و قدرتمندی می‌رفت که همه این بازی‌ها با شکست همراه بود که باعث شد آن‌ها در قعر جدول قرار بگیرند و از هر نظر تیم وارد بحران شود. اما در هفته‌های اخیر دختران سرزمین فیروزه برابر تیم‌های پایین جدولی دیگر به میدان رفتند و توانستند مقابل این تیم‌ها موفق و درخشان ظاهر شوند که نتیجه آن کسب ۹‌امتیاز بود.

تیم کیان که هفته گذشته برابر همیاری یک پیروزی خارج‌از‌خانه به دست آورده بود، روز دوشنبه در هفته دهم، در خانه از تیم ملی‌پوشان شهرکرد میزبانی کرد. با‌وجود مقاومت تیم میهمان، اما کیان نیشابور با تک گل شیوا سلمان‌پور توانست بر تیم ملی‌پوشان شهرکرد غلبه کند و در خانه جشن بگیرد.
‌نماینده نیشابور که هفته‌های اخیر را با بازی‌های درخشان و کسب نتایج قابل‌قبول مقابل دیگر تیم‌های رده‌پایین سپری می‌کند، با کسب این سه‌امتیاز خانگی نُه‌امتیازی شد و با قرارگرفتن در رده نهم، رسما خود را از جایگاه انتهای جدول جدا کرد. تیم ملی‌پوشان شهرکرد نیز با اضافه‌شدن یک شکست دیگر به کارنامه ضعیف این فصل خود، تنها با یک‌امتیاز و تفاضل گل‌۶۲- در قعر جدول جای گرفت.

خطر حذف در کمین همیاری

این دیدار به‌دلیل حضور تیم شهرداری سیرجان در تورنمنت جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، به تعویق افتاد و پس از یازده‌تیمه‌شدن جدول لیگ و استراحت هر هفته یک تیم، سازمان لیگ فرصت را غنیمت شمرد تا دست به برگزاری آن بزند. هرچند تیم همیاری به‌دلیل کمبود منابع مالی به سیرجان سفر نکرد و بنا بر مقررات انضباطی، بازنده اعلام شد. حال نماینده آذربایجان غربی چنانچه یک غیبت غیرموجه دیگر انجام دهد، به سرنوشت تیم سارگل با سقوط دو‌رده‌ای در فوتبال بانوان دچار خواهد شد. شهرداری سیرجان با این پیروزی بیست‌وپنج‌امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به خاتون بیست‌وهفت‌امتیازی در رده دوم قرار گرفت. همیاری نیز با چهارامتیاز، رده دهم را به خود اختصاص داد.

کیش‌و‌مات گاندو‌ها با دبل زهرا قنبری

در حساس‌ترین دیدار هفته دهم رقابت‌ها، ذوب‌آهن در فولادشهر پذیرای خاتون بود. دو تیم که از آمادگی خوبی برخوردار‌ند، در یک دیدار گرم و مهیج به‌مصاف هم رفتند و در دقیقه‌۵ زهرا قنبری توانست قفل دروازه زهره کودایی را بشکند. در دقیقه‌۲۸ سمیه خرمی کار را به تساوی کشاند، اما این پایان کار نبود و زهرا قنبری در دقیقه‌۵۰ گل دوم و برتری تیمش را به ثمر رساند تا سه‌امتیاز دیگر به اندوخته‌های پیشین شاگردان مرضیه جعفری اضافه شود. خاتون با این برد بیست‌وهفت‌امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد. ذوب‌آهن نیز با ۱۶‌امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.

برد خفیف طلایی‌پوشان در ایلام

سردترین بازی هفته در هوای سرد شهر ایلام برگزار شد. پالایش گاز پس از شکست تلخ هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن، حالا دیگر‌نماینده اصفهان را پیش‌روی خود داشت. بازی آن‌چنان جذاب و مهیج نبود و دو تیم گاه موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند و در پایان این شاگردان بیان محمودی بودند که موفق شدند سه امتیاز را با خود از ایلام سوغات ببرند. طلایی‌پوشان با این پیروزی بیست‌ودو‌امتیازی شدند و در رده سوم جدول جای گرفتند. پالایش گاز نیز با این شکست یازده امتیازی باقی ماند و جایگاهش را در رده هشتم جدول حفظ کرد.

۳ امتیاز بی‌دردسر برای ملوان

در هفته قبل، پس از غیبت تیم سارگل در دیدار مقابل زارع‌باتری و حضور‌نیافتن این تیم در سنندج، حیدر بهاروند با ارسال نامه‌ای به مسئولان فوتبال بوشهر خبر از سقوط دو‌رده‌ای سارگل در فوتبال بانوان داد و گفت که این تیم از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته شد و به ۲ رده پایین‌تر سقوط کرد. با‌این‌حساب دیدار این تیم با ملوان نیز برگزار نشد و سه‌امتیاز به نام ملوان نوشته شد. قرار نیست امتیازات سارگل از جدول حذف شود، بلکه هر حریف این تیم در هر هفته یک پیروزی سه‌امتیازی را به دست می‌آورد. در مقابل هر هفته یک تیم استراحت خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->